• KUSURSUZ HİZMETLER SUNMAK
• HİÇBİR MÜŞTERİSİBDEN ŞİKÂYET ALMAMAK
• İSTATİSTİK ÇALIŞMALARDA DÜNKÜ HATALARI BUGÜN DEĞERLENDİRMEK, YARIN İÇİN ÖNLEM ALMAK
• SÜREKLİ VE HERYIL ARTAN BİR İZME İLE TÜM PERSONELİ EĞİTEREK GELİŞTİRMEK
• SÜREKLİ SERVİS İLE HİZMETLERİMİZİ KORUMAK VE MÜŞTERİLERİMİZİ GELİŞTİRMEK
KALİTE POLİTİKAMIZ
• ‘ÖNCE KALİTE’ ANLAYIŞINI BENİMSEYEREK, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK
• BİLGİ VE TEKNOLOJİYİ YAKINDAN TAKİP EDEREK, SEKTÖRDE LİDER OLMAK
• ULUSAL VE ULUSLAR ARASI STANDARTLAR KULLANARAK, KALİTELİ VE GÜVENİLİR HİZMETLER SAĞLAMAK
• SÜREKLİ OLARAK GELİŞMEYİ SAĞLAMAK İÇİN EĞİTİME ÖNEM VERMEK
|